בית הישגים בלומנטל

חזרה לפרויקטים

מיתוג מחדש, ליווי וקידום מכירות

המטרה:

שדרוג תדמיתי בקרב גורמי הקהילה ועיבוי הרישום

התהליך:

אבחון מעמיק זיהה פער גדול בין ההשקעה האיכותית הרבה בפנימייה, לבין התפיסה השגוייה בקרב גורמי הקהילה, על פיה בפנימייה "מעבירים את הזמן". נבנה "ארגז כלים" שיווקי מקצועי (חוברת תדמית, מצגת, אתר אינטרנט) לרכז קשרי קהילה הכולל שינוי שם המוסד מ"בית יתומים בלומנטל" ל"בית הישגים בלומנטל". הסלוגן הנבחר:

"הפנימייה התורנית המושקעת בישראל!".

הליווי כלל תכנון פרזנטציות בקרב מחלקות רווחה, ייזום יום פתוח לכ- 100 אעובדות סוציאליות ומיסוד "פורום בלומנטל לראשי ערים חרדיות ומנהלי רווחה למניעת נשירה בקרב נוער חרדי ".

התוצאה:

שדרוג תדמיתי מקצה לקצה וגידול של כ250% ברישום.

© 2019 כל הזכויות שמורות ללקוח בע"מ