ישיבת כפר הרא"ה

חזרה לפרויקטים

 אסטרטגיה, מיתוג וקמפיין פרסומי

האתגר:

פתיחה מחודשת של אם הישיבות התיכוניות במתכונתה החדשה בהובלתו החינוכית של הרב צהר.

התהליך:

  • ביצענו מחקר עומק איכותני בקרב קהלי היעד הפוטנציאליים
  • מיתוג קונספט חדשני ייחודי המאתגר את המוסכמות הקייימות בעולם הישיבות התיכוניות
  • בניית קמפיין פרסומי מסוג "אחר"
  • הסלוגן המוביל שהטמענו: "ישיבת הרא"ה- מגדירים את החינוך מחדש בעולם הישיבות התיכוניות"

התוצאות:

  • יצירת עניין רב וחדירת המותג החדש לתודעת הציבור הרלוונטי תוך שבועות ספורים !
  • נרשמו 60 תלמידים חדשים ! (נכון לחודש יולי 2013 – סוף הפרויקט)
  • לכתבה על פתיחת הישיבה לחץ כאן
© 2019 כל הזכויות שמורות ללקוח בע"מ