TROST

סוגי לקוחות

שיווק, פרסום ומיתוג פנימיות

המשל הידוע מספר על עיר שלה היו דרך קצרה וארוכה ודרך ארוכה וקצרה. בעוד שהדרך הקצרה והארוכה הייתה שביל נוח אך מתפתל וארוך הדרך השנייה הייתה שביל קצר מלא בקוצים שנדרשו שעות ארוכות וסבל רב לעבור אותו.

מיתוג ושיווק של פנימיות הוא אותו דבר בדיוק. אם נהיה כנים, פנימיה היא מוצר שלא פשוט למכור כיום. המציאות השתנתה ומרבית המשפחות מעדיפות שילדיהם ילמדו קרוב לבית. הדבר מציב אתגר שיווקי לא פשוט למפרסמים. ואכן, מרבית המפרסמים הולכים בדרך הקצרה - יצירת רשימה טכנית של יתרונות נקודתיים - קרבה למרכז, הסעות, חוגים ושלל יתרונות קטנים שאמורים לשכנע. אך זוהי באמת הדרך הארוכה… בשפע של המסלולים החינוכיים הקיים היום לא קשה למצוא כמעט הכל גם במסגרות קרובות לבית.

אז מה עושים? יוצאים למסע מיתוגי ארוך. פנימה אל לב המותג. מי אנחנו? מה הייחודיות האמיתית שלנו? מה מיוחד בבוגרים שלנו. אחרי מסע ארוך ודיוקים פנימיים. המיתוג עושה את העבודה והשיווק מושך אליו את החניכים שבאמת רוצים וצריכים אותנו.

    © 2020 כל הזכויות שמורות ללקוח בע"מ