שיל"ת - שירות לאומי תורני

חזרה לפרויקטים

ליטוש מותג שיל"ת – שירות לאומי תורני

 

המטרה

חידוד הזהות הייחודית של המותג והגדלת הביקוש והרישום.

 

הדרך

מחקר עומק שהובלנו גילה רמת שביעות רצון גבוהה מאד בקרב בנות השרות. התמיכה והשרות האישי אותן מעניקות הרכזות לבנות השרות התגלה כיוצא דופן. התובנה שהתחדדה היתה כשהבנות מקבלות יותר הן גם משקיעות יותר!

עם זאת הפער בין שיל"ת, הממוקדת בבנות דתיות לעמותת האם "שלומית" הפונה לאוכלוסיה הכללית, יצר ערפול וחשש בקרב בנות ומתעניינות. המיתוג שיצרנו שם דגש על חיזוק המותג שיל"ת כמותג בעל אופי עצמאי ונפרד המדגיש את זהותו הדתית.

הסלוגן שנבחר: "מצטרפות לסטנדרט השרות החדש של שיל"ת"כאשר הקמפיין נוהל בעיקר ברשתות החברתיות בצרוף האמירה: "תשאלי את החברות שלך!" קונספט המאתגר את קהל היעד ומזמן אותך לחשוף מעין "סוד" של שירות מסוג אחר שיש בנות הזוכות לו.

המהלך המיתוגי הושלם בסדנת הדרכה שיווקית לצוות רכזות ובבניית "ארגז כלים" תדמיתי.

 

התוצאה

"סייעתם לנו להגדיר במדויק את היתרון היחסי שלנו, לימדתם אותנו לחשוב ולדבר בשפה מיתוגית ואכן גדלנו בכ- 20% ברישום!" -  ארנה קוטלר, מנכ"לית עמותת שלומית.

© 2019 כל הזכויות שמורות ללקוח בע"מ