תיכון הראשונים הרצליה

חזרה לפרויקטים

ייעוץ ופיענוח אסטרטגיה שיווקית

 

 

האתגר:

לתרגם את המצויינות החינוכית של התיכון למצויינות במיתוג, באמצעות זיקוק החוזקות והייחודיות כלפי קהל יעד פנים בית ספרי וקהל יעד חיצוני.

 

שלב א:

פיצוח DNA המותג ע"י מחקר שהוביל ליצירת שפה שיווקית שמספרת את סיפורו של התיכון:  מחוייבים להיות הראשונים!

 

שלב ב:

בניית קונספט פרסומי, בו התלמידים חולמים על עתיד שאפתני ומגמות התיכון מאפשרות זאת, תחת הסלוגן:  ללמוד  בתיכון ראשונים- זה לתת את כל מה שיש לך!

חיבור בין חלומות שאפתניים עתידיים של תלמידים לתחילת הגשמתם באמצעות מגוון מגמות ייחודיות ואטרקטיביות שהתיכון מציע.

© 2019 כל הזכויות שמורות ללקוח בע"מ